Wednesday 30 December 2015

Lelaki INDIA ini kata.....(baca selanjutnya...)


Saya S.Supramaniam dari bandar Kluang Johor merasa amat bangga kerana menjadi ahli Tune Talk.  Saya tidak perlu menjual tetapi menyertai program ini.  Saya telah membuat beberapa bisnes jualan langsung tetapi akhirnya gagal juga.  Saya telah pun hilang banyak duit.  Pada masa kini saya membuat bisnes kredit.

Suatu hari upline saya Encik Frankie telah  pujuk saya menjadi ahli Tune Talk.  Pada awalnya saya tidak setuju, dia pujuk saya dengan berterusan dan akhirnya saya pun turut menyertai program ini.  Saya mengucapkan ribuan terima kasih pada En. Frankie. 
Saya telah daftar pada 1hb Januari 2013.  Saya berjaya menaja (sponsor) 37 orang ahli di bawah saya hanya dengan ONLINE menggunakan web ini >>> AUTODOWNLINE123 .  Keseluruhan lebih kurang 750 orang dalam kumpulan saya. Dalam masa yang sama juga saya menjadi penaja hebat (JUARA) Januari 2013 dan juara bulan Mac 2013.

Dengan itu saya layak mendapat bonus RM500.  Jangan lupa saya juga ada membekal sim kad di daerah Kluang. Dalam meraikan kemenangan ini saya diberi tiket melancong ke Australia/Thailand.

Anda tidak akan jumpa mana-mana perniagaan yang mudah dan sehebat ini.  Anda pun boleh memulakan program perniagaan ini.  Dapatkan bantuan saya jika perlu.

Saya ucapkan terima kasih pada Tuan Mazlan, Ms Rossanne dan Enc.Peter kerana memberi sokongan penuh dan tunjuk ajar hingga berjaya di program Tune Talk ini.

Pada saya, Tune Talk Excel ialah yang paling mudah dan ideologi nombor satu dalam dunia.  Saya minta mereka yang diluar sana ambilah peluang ini untuk menambahkan pendapatan dan menyelesaikan masalah yang ada.  Dengan Tune Talk kita akan mendapat gaji.

JOM LAH apa tunggu lagi, kalau bukan ini apa lagi, kalau bukan sekarang bila lagi.


Hanya perlu TUKAR SIMKAD, KEKALKAN NO LAMA dan bakal menerima RM8000 setiap bulan...

Click Here

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.