Monday 28 December 2015

Wajib Baca ! : Alhamdulillah, akhirnya......

Alhamdulillah, akhirnya setelah mendaftar di http://tinyurl.com/simcardmagic , mengekalkan No Handphone yang lama dan setahun bertukar ke line telco "Tone Excel", inilah yang dibayar pada pengguna ini. RM4000 setiap bulan, hanya dengan menjadi pengguna simkad Tone Excel dan mengajak rakan-rakan. Wow!!!


Tahukah anda dengan bertukar ke simkad Tone Excel, ianya dapat membantu anda keluar dari masalah kewangan, dan disebaliknya banyak kelebihan yang ada.

Apa KELEBIHAN simkad ini :

1. Jika anda ke kedai dan membeli topap RM10 bagi telco anda, anda cuma menerima kredit RM9.43 setelah ditolak GST 6%. Betulkan?. Tetapi dengan Tone Excel, anda topap RM30, RM30 kreditlah anda dapat, malah bukan itu sahaja, anda juga turut menerima "1GB data internet" percuma!. Ada lagi, setiap kali anda topap, anda akan menerima 3% pulangan tunai, dimasukkan ke dalam akaun bank anda. Sebagai contoh, anda topap RM30, anda akan menerima RM0.90 (RM30 x 3%). Adakah benda ini ada pada telco anda? TIADA!

2. Tahukah anda sebagai pengguna simkad Tone Excel, anda juga turut diberikan perlindungan insurans kemalangan bernilai RM100,000.00 ?. Adakah ini ada pada simkad anda sekarang?. TIDAK!

3. Simkad ini juga, jika anda ajak rakan anda bertukar, dan setiap kali mereka topap, anda akan diberikan komisen tunai terus ke dalam akaun bank anda. Bagaimana?. Contoh, jika rakan anda topap RM100, anda akan dibayar RM10 (10% atas jumlah topap beliau). Itu seorang, jika ada 100 orang rakan anda bertukar. RM100 x 100 x 10% = RM1000 lah komisen yang simkad Tone Excel Sdn Bhd bayar pada anda. Adakah ini ada pada Telco @ simkad anda sekarang?. Fikir-2kan, TIADA!

4. Sebagai pengguna TONE EXCEL, jika setiap kali anda topap, anda juga diberikan point @ "MATA GANJARAN" dan point tersebut tiada tempoh tamat, ia boleh ditebus dengan pelbagai barangan di Tune.

Satu langkah bijak anda dengan bertukar ke simkad TONE EXCEL dan mengekalkan No Lama anda hari ini mampu mengubah hidup anda. Jika 1 juta pengguna simkad Tone Excel mampu lakukan mengapa tidak anda.

DAFTAR PERCUMA dahulu.... (klik gambar dibawah)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.